dissabte, 12 de desembre del 2009

DEBAT

El debat ha estat, en aquesta primera activitat, una ferramenta fonamental que ens ha permès per una banda realitzar una anàlisi d’una situació per després generar un procés de reflexió, un aprenentatge cooperatiu, la participació activa i la investigació en el desenvolupament del supòsit pràctic que se’ns plantejava.

També es constitueix com un espai d’intercanvi d’opinions a través de les diferents aportacions que ens permet considerar altres i així poder anar ajustant les nostres intervencions, reconstruint les idees inicials i orientar-les per l’elaboració d’una concepció més definida.

Tanmateix ens ha permès analitzar diferents situacions educatives concretes envers la interculturalitat i ha posat de manifest la importància de reconsiderar la pràctica docent atès les conseqüències que es poden derivar del desenvolupament de les mateixes.

A més, cal recalcar la importància que té el fet de poder adaptar els diferents elements teòrics que es desenvolupen al llarg dels mòduls a una aplicació pràctica, el que fa que els nostres aprenentatges es transformen en funcionals i significatius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada